المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : برنامج تداول من المجموعة /جديد

مساهم فنان
17-04-2007, 11:30 PM
على موقع المجموعة يوجد الآن برنامج جداول
رابطه
http://www.thegroup.com.qa/brokerHost.asp

عليان قطر
17-04-2007, 11:37 PM
اااااااااااااااالف شكرررررررررررررررر

ROSE
17-04-2007, 11:38 PM
كل الشكر لك اخوي وماقصرت

رايق
17-04-2007, 11:45 PM
:nice: :nice: :nice: :nice: :nice:

واجهة البرنامج عجيبة

الف شكر ..و على الله يكون سريع في تنفيذ الطلبات ..

أبوتركي
17-04-2007, 11:46 PM
ألف شكر أخوي

قطر
17-04-2007, 11:48 PM
يعطيك العافيه

تم تنزيل البرنامج

ووضع الباسوورد ورقم المستثمر

ولازلت بانتظار بدء البرنامج :looking:

وش القصه

حد اشتغل معاه ؟

او لازم يكون السوق شغاال:con2:

مساهم فنان
17-04-2007, 11:51 PM
شكري الجزيل لكل من شكرني كتابة ، أو شكرني في نفسه .
أخي قطر : فتح البرنامج معي ووضعت أمر بيع لغد عن طريقه.
وتحياتي للجميع

رايق
17-04-2007, 11:55 PM
يعطيك العافيه

تم تنزيل البرنامج

ووضع الباسوورد ورقم المستثمر

ولازلت بانتظار بدء البرنامج :looking:

وش القصه

حد اشتغل معاه ؟

او لازم يكون السوق شغاال:con2:

:con2: :con2: :con2: :con2:

قاعد انزل البرنامج .. اجرب و ارد لك خبر

ROSE
17-04-2007, 11:57 PM
:con2: :con2: :con2: :con2:

قاعد انزل البرنامج .. اجرب و ارد لك خبر
جاري التحميل كذلك :looking:

رايق
18-04-2007, 12:09 AM
جاري التحميل كذلك :looking:

شغال زي الحلاوة :dance

الصراحة رهيب و فيه مميزات واجد .. منها

- عمق السوق حسب الاوامر و السعر (عرض و طلب) في نفس الوقت
- تفاصيل الصفقات لأي شركة :nice:
- أختيار أسهم مفضلة للمتابعة
- كشف الحساب بطريقو افضل

مافي داعي حتى لشاشة الأسعار :nice:

أبوتركي
18-04-2007, 12:13 AM
خطيرة يا المجموعة

شغال آخر حلاوة

ROSE
18-04-2007, 12:16 AM
شغال زي الحلاوة :dance

الصراحة رهيب و فيه مميزات واجد .. منها

- عمق السوق حسب الاوامر و السعر (عرض و طلب) في نفس الوقت
- تفاصيل الصفقات لأي شركة :nice:
- أختيار أسهم مفضلة للمتابعة
- كشف الحساب بطريقو افضل

مافي داعي حتى لشاشة الأسعار :nice:

اي والله عجييييييييب وكل شي واضح فيه :dance :dance

واخيرا ن شاء الله بكره بجرب عليه :dance

رايق
18-04-2007, 12:23 AM
أنا استغرب على دلالة الكسل و البرود اللي فيهم .. ادارة فاشلة

falamarzi
18-04-2007, 12:35 AM
تسلم والله يوفقك لخدمه اخوانك قراء المنتدى :app:

أبوتركي
18-04-2007, 12:36 AM
ملاحظة:

هناك برنامجان يجب تنزيلهم

خالي مشاعر
18-04-2007, 01:10 AM
شكرا اخوي وماقصرت

مستانس
18-04-2007, 01:25 AM
مشكورررررررررر ياالغالي على الخبر

memories
18-04-2007, 06:39 AM
do you meen we dont need to log to E TRADE for buying or saling and is it working with EIX 7 and thank you brother

jo/
18-04-2007, 09:58 AM
ألف شكر ...

nooora
18-04-2007, 10:24 AM
ما يشتغل عندي الرابط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قمر الزمان
18-04-2007, 11:02 AM
بصراحة برنامج اكتر من رائع واتمنى للمجموعه التقدم والإزدهار الدائم والى الامام:app:

مضارب جديد
18-04-2007, 12:12 PM
ما حبيت أعطي رأي قبل ما اجرب ( تداول )

الحقيقه: ممتاز جدا

سيف قطر
18-04-2007, 12:17 PM
ممتاز جدا شكرا لك اخوي

jajassim
18-04-2007, 02:45 PM
ألف شكر أخوي

مؤشر متذبذب
18-04-2007, 05:03 PM
هو صراحة برنامج رائع واعجبني ولكن اكيد طالما انه في البدايه لازم يكون فيه عيوب مثل " الوقت الذي يأخذه للدخول الى النظام" واعيد انه برنامج وفكره راااااااااائعه

jo/
18-04-2007, 05:15 PM
ألف شكر للمجموعة البرنامج جداً ممتاز

أمير الأسهم
18-04-2007, 05:29 PM
برنامج رائع جدا يكفي ان به عمق السوق,وبالنسبه لمدة التحميل فانا اعتقد بانها تختلف من جهاز لاخر

abo rashid
18-04-2007, 08:09 PM
كل الشكر لك اخوي وماقصرت

مضارب صح
18-04-2007, 10:56 PM
انا جربت البرنامج اليوم وكان اروع من رائع للامام يالمجموعة وكلنا معاك

:nice: :nice: :nice: :nice: :nice: :nice: :nice: :nice:

memories
18-04-2007, 11:49 PM
i installed the, the program , and, the net frame, and when i tray, to start the program, i always get massge, saying you need to download the, net frame, althought its there allready and i did restart the pc,.. and i got the same , error in another pc

digger
20-04-2007, 11:49 PM
أنا استغرب على دلالة الكسل و البرود اللي فيهم .. ادارة فاشلة

بس دلالة فيها ميزة حلوة ان مش بتقلد غيرها فى حاجة .:strong

و دلالة توها مطلعة خدمة جديدة و مش عند حد من شركات الوساطة و لا احنا دايما بناكل و ننكر زى القطط.:deal:

AL-QATARE
21-04-2007, 02:25 AM
السلام عليكم
ياجماعه البرنامج حلو با المره وممتاز بس عندي يعلق ليش اهو جذي ولا من جهازي ؟؟؟ :(

عزوز المضارب
21-04-2007, 06:00 AM

و دلالة توها مطلعة خدمة جديدة و مش عند حد من شركات الوساطة و لا احنا دايما بناكل و ننكر زى القطط.:deal:

ومالهم القطط حلوين وطيبين

بس ممكن اخوي تقولي شو الخدمه الجديده اللي عند دلاله ومش موجوده في شركات الوساطه نورنا الله ينور عليك
بعدين يا اخي دلاله صار لها سنه كشركه وساطه متى اكلنا منها عشان ننكر اخوي قلت لك تابع ومتحيز لدلاله احساسي ما يخيب ابدا

digger
21-04-2007, 12:14 PM
ومالهم القطط حلوين وطيبين

بس ممكن اخوي تقولي شو الخدمه الجديده اللي عند دلاله ومش موجوده في شركات الوساطه نورنا الله ينور عليك
بعدين يا اخي دلاله صار لها سنه كشركه وساطه متى اكلنا منها عشان ننكر اخوي قلت لك تابع ومتحيز لدلاله احساسي ما يخيب ابدا

اذا كان على الخدمة روح على الرابط ده و انت تشوفها و لو انت عميل دلالة هتقدر تجربها كمان و ببلاش (بدء استخدام خدمة تلقي معلومات وأخبار التداول
فبراير 12, 2007 )
http://www.dlalaholding.com/pagesarabic/news.aspx?ncid=2&niid=43

احساسك خليه لنفسك .. و كون اى حد بيدافع عن الحق لا يعيبه فى شى
و انت قلت بلسانك دلالة بقالها سنة بس و اصبحت شركة تنافس هذا يدل على قوتها مش ضعفها الدور و الباقى على اللى بقالهم سنين المفروض يكونوا صنعوا الصاروخ

عزوز المضارب
21-04-2007, 12:38 PM
اذا كان على الخدمة روح على الرابط ده و انت تشوفها و لو انت عميل دلالة هتقدر تجربها كمان و ببلاش (بدء استخدام خدمة تلقي معلومات وأخبار التداول
فبراير 12, 2007 )

و انت قلت بلسانك دلالة بقالها سنة بس و اصبحت شركة تنافس هذا يدل على قوتها مش ضعفها الدور و الباقى على اللى بقالهم سنين المفروض يكونوا صنعوا الصاروخ
اتكلم براحتك الكلام ما منه فايده معك الله يعطيك علىقد نيتك بس

digger
21-04-2007, 12:48 PM
اتكلم براحتك الكلام ما منه فايده معك الله يعطيك علىقد نيتك بس

اميييييييييييييييييييين يــــــــا رب العالمين ... بس ماقلتلى ايه رايك فى الخدمة ؟؟؟؟:D

عزوز المضارب
21-04-2007, 01:00 PM
اميييييييييييييييييييين يــــــــا رب العالمين ... بس ماقلتلى ايه رايك فى الخدمة ؟؟؟؟:D

نتمى لدلاله التوفيق والتقدم والازدهار ان شاء الله

digger
21-04-2007, 01:31 PM
نتمى لدلاله التوفيق والتقدم والازدهار ان شاء الله

و للجميع يـــــــــــــــــــــــارب و لكل مجتهد نصيب

ملك القلوب
22-04-2007, 08:22 AM
i installed the, the program , and, the net frame, and when i tray, to start the program, i always get massge, saying you need to download the, net frame, althought its there allready and i did restart the pc,.. and i got the same , error in another pc
this problem means you installed another version for.net framework so u must go to add& remove program and remove the version after that install version from tadawul page
تحميل(netframework)

memories
22-04-2007, 09:42 AM
i think we remmber ,we installed the latest, tickerchart v2 Program , with NET FRAME version 2.0, but i notice the group program asking NET FRAME version1.1 , anyway thank you brother for the info..

رايق
22-04-2007, 10:18 AM

شوف .. هي وحده من الثنتين ..

يا اما انك جوعان و صارلك فتره ما كلت شي .. او انك فار و متعقد من القطط

digger
22-04-2007, 12:34 PM
شوف .. هي وحده من الثنتين ..

يا اما انك جوعان و صارلك فتره ما كلت شي .. او انك فار و متعقد من القطط

من الواضح ان انت اللى رايق قوى لدرجة انك مش بتدقق فى الكلام زى غيرك بتاخدوه الكلمة و تعلقوا عليها عشان تغلوشوا على الموضوع الاساسى (مسكتوا فى كلمة قط و فضلتوا تمطوا فيها ) و هذا دليل ان مش لاقين حاجة تقلوها بس ياريت تشوفوا الصورة المرفقة اللى من السيستم الجديد للمجموعة و للعلم اليوم المجموعة نت و المجموعة تداول توقفوا عن العمل
لمده ربع ساعة من الساعة 12:03 الى 12:16 و كل الاوامر كانت معلقة فى دفتر الوسيط و ياريت يكون فى حل .

14158

عزوز المضارب
22-04-2007, 12:43 PM
من الواضح ان انت اللى رايق قوى لدرجة انك مش بتدقق فى الكلام زى غيرك بتاخدوه الكلمة و تعلقوا عليها عشان تغلوشوا على الموضوع الاساسى (مسكتوا فى كلمة قط و فضلتوا تمطوا فيها ) و هذا دليل ان مش لاقين حاجة تقلوها بس ياريت تشوفوا الصورة المرفقة اللى من السيستم الجديد للمجموعة و للعلم اليوم المجموعة نت و المجموعة تداول توقفوا عن العمل
لمده ربع ساعة من الساعة 12:03 الى 12:16 و كل الاوامر كانت معلقة فى دفتر الوسيط و ياريت يكون فى حل .

14158

اخوي انت ايش مشكلتك بالضبط مع المجموعه عندك شيء اتصل فيهم من اول مشاركه وانت قاعد للمجموعه اول باول الظاهر عندكم في دلاله ما في شغل لانه ما في عملاء عندك وقاعد فاضي شوف لك شغلانه غير احسن ...ليكون فرحان بنفسك انت

digger
22-04-2007, 02:52 PM
اخوي انت ايش مشكلتك بالضبط مع المجموعه عندك شيء اتصل فيهم من اول مشاركه وانت قاعد للمجموعه اول باول الظاهر عندكم في دلاله ما في شغل لانه ما في عملاء عندك وقاعد فاضي شوف لك شغلانه غير احسن ...ليكون فرحان بنفسك انت

و شكله انت كمان زى
أخاف انا و أكش من ده الوش
:app: :app: :dance :dance :dance :dance :app: :app:

@ عاشق الريم @
22-04-2007, 03:32 PM
اليوم كل مادخل بصفحه الجديده وحط رقم المستثمر وكلمه السر يطلعلي علامة أستفهام يليت تساعدونا يا أخوان وشغلت الصفحه القديمه وعلقت معاي شاشة الأوامر هل هناك برنامج أو طريقه تحل هاذه المشكله أم أن المشكله في المجموعه نت وهل تنصحوني بشركه ممتازه وأوامرها سريعه أخري ولا يوجد عليها شكاوي بالمنتدي .؟

مشروع هاموور
22-04-2007, 04:37 PM
فبراير 12, 2007 )

أنا معاك بكل كلمة وخاصة آخر جملة وكلنا ناطرين دلالة تصنع لنا هالصاروخ اللي ما قدر حد يصنعوا وأخوي لا تعصب من حد ,لتكون عضو مؤسس بشركة دلالة وحنا موب عارفين أخوي دع الجميع يعبر عن حرية رأيه وبدون تهجم وأعتقد أن هدفك هو أن تقوم ادارة المنتدى بحذف الموضوع وذلك من خلال تهجمك على الأعضاء

ملك القلوب
22-04-2007, 04:38 PM
اليوم كل مادخل بصفحه الجديده وحط رقم المستثمر وكلمه السر يطلعلي علامة أستفهام يليت تساعدونا يا أخوان وشغلت الصفحه القديمه وعلقت معاي شاشة الأوامر هل هناك برنامج أو طريقه تحل هاذه المشكله أم أن المشكله في المجموعه نت وهل تنصحوني بشركه ممتازه وأوامرها سريعه أخري ولا يوجد عليها شكاوي بالمنتدي .؟
تاكد اخي من الرقم السري انه يدخل بالانجليزي واذا كنت تحاول الدخول على البرنامج من العمل من الممكن ان لايعمل لوجود حمايه معينه في العمل لديك تمنع الدخول لهذا التطبيق

digger
22-04-2007, 05:44 PM
أنا معاك بكل كلمة وخاصة آخر جملة وكلنا ناطرين دلالة تصنع لنا هالصاروخ اللي ما قدر حد يصنعوا وأخوي لا تعصب من حد ,لتكون عضو مؤسس بشركة دلالة وحنا موب عارفين أخوي دع الجميع يعبر عن حرية رأيه وبدون تهجم وأعتقد أن هدفك هو أن تقوم ادارة المنتدى بحذف الموضوع وذلك من خلال تهجمك على الأعضاء [/CENTER]

و الله اخوى مشكور على كلامك بس احب اوضح ان انا ماهجمت اى حد من الاعضاء هما اللى بيتهجموا عليه انا برد على خبر موجود فى المنتدى و من حقى اقول راى زى الكل لكن مش من حق اى عضو ان يتهجم على اى عضو و لا يعيب فى .. و ان شاء للامام لكل شركات الوساطة لان هذا فى مصلحة المساهم فى الاول و الاخر .

مشروع هاموور
22-04-2007, 06:30 PM
و الله اخوى مشكور على كلامك بس احب اوضح ان انا ماهجمت اى حد من الاعضاء هما اللى بيتهجموا عليه انا برد على خبر موجود فى المنتدى و من حقى اقول راى زى الكل لكن مش من حق اى عضو ان يتهجم على اى عضو و لا يعيب فى .. و ان شاء للامام لكل شركات الوساطة لان هذا فى مصلحة المساهم فى الاول و الاخر .

أخي العزيز ترى هذا الموضوع خاص بالمجموعة والخدمة الجديدة التي قدمتها لنا موب موضوع نطرح فيه ما تقدمه دلاله من خدمات وان أردت كتابة أي دعاية قم بفتح موضوع جديد وهذا الاسلوب والمقتبس من ردك الأول دليل على مهاجمتك لأعضاء المنتدى ومن هم مقتنعون بخدمات المجموعة وتطورها السباق ومن حق أي عضو ابداءه الرأي وأعتقد أنك لست محامي الشركة للرد والتهجم على الأعضاء ......

وبالتوفيق لك ولشركتك دلالة والى الأمام وترانا ناطرين الصاروخ:con2:

مرتاح البال
22-04-2007, 08:06 PM
فبراير 12, 2007 )

أخي الكريم هل تستطيع ان توضح لي هل هذة الخدمة خاصة بعمليات التداول من بيع وشراء اي تخص الاوامر ام انها خدمة رسائل فقط وأرجوا منك ان تعلم ان خدمة ارسال الاخبار الاقتصادية يمكن ان تصلك على جوالك مجانا من بعض المواقع كما يمكنك الاشتراك بها بسهولة جدا........على فكره انتظر الصاروخ قريبـــــــــــــــــــــــــــــــــاً
:con2: :con2: :con2:

digger
23-04-2007, 10:08 AM
أخي العزيز ترى هذا الموضوع خاص بالمجموعة والخدمة الجديدة التي قدمتها لنا موب موضوع نطرح فيه ما تقدمه دلاله من خدمات وان أردت كتابة أي دعاية قم بفتح موضوع جديد وهذا الاسلوب والمقتبس من ردك الأول دليل على مهاجمتك لأعضاء المنتدى ومن هم مقتنعون بخدمات المجموعة وتطورها السباق ومن حق أي عضو ابداءه الرأي وأعتقد أنك لست محامي الشركة للرد والتهجم على الأعضاء ......

راجع الموضوع من الاول و انت هتعرف ان مانا اللى جبت سيرة دلالة و سبق ان قلت ان الموضوع عن المجموعة و عن السيستم الجديد و هذا هو محور حديثى من الاول و موضح من الصور المرفقة و لا لازم اكون مع الجميع و اقول ايوه السيستم زى الفل و مفهوش مشاكل الا اكون مو زين:confused: ...
عارف المشكلة ايه أن بتكلم من النحية التقنية و من جودة برنامج و محدش عارف يرد هذا يدل ان كلامى صح و للاسف لن ارد على هذه النوعية من المهاترات لانها تفقد للمنتدى جديته و مصداقيته و حرية تبادل المعرفة بين الاعضاء .

digger
23-04-2007, 10:17 AM

من الاخر مش عاجبكم راى و شايفين ان بهاجم اعضاء المنتدى ...
و الكلام اللى بتقوله يفيد ان المنتدى خاص بالمديح فى المجموعة و ليس لاحد الحق فى قول غير ذلك و كل الاعضاء متحيزين للمجموعة و مكلفين بالدفاع... اذا كان كده ممكن توضح علنيا وناخدها من اصيره ونشوف منتدى للاسهم غير خاص باى حد و كل واحد يبدى فيه رايه .

سهم عتيج
23-04-2007, 11:28 AM
من الاخر مش عاجبكم راى و شايفين ان بهاجم اعضاء المنتدى ...
و الكلام اللى بتقوله يفيد ان المنتدى خاص بالمديح فى المجموعة و ليس لاحد الحق فى قول غير ذلك و كل الاعضاء متحيزين للمجموعة و مكلفين بالدفاع... اذا كان كده ممكن توضح علنيا وناخدها من اصيره ونشوف منتدى للاسهم غير خاص باى حد و كل واحد يبدى فيه رايه .

الاخ digger
نرجوا منك احترام الرأي الاخر والانتباه الى مشاركاتك جيدا,, وتأكد بان المنتدى مفتوح للجميع لابداء رأيه ,, ونتمنى الابتعاد قدر الامكان عن التجريح بالآخرين..

وأرجو من الاخوة الكرام ايضا الابتعاد قدر الامكان عن التطبيل ياما للمجموعة او دلالة لان السوق المالي يضم أكثر من شركة وساطة.. وهذا القسم مفتوح للجميع لطرح وجهة نظره عن شركات الوساطة وما تقدمه من خدمات لا لمدح هذه الشركة او تلك بسبب وبدون سبب..

نرجو من الجميع الالتزام..

عزوز المضارب
23-04-2007, 12:45 PM
انا معك اخوي سهم عتيج ولكن اسمحلي اللي يصير انه العضوين ديدو وتايجر داخلين المنتدى لسبب واحد فقط وهو الهجوم والتبلي على شاشه التداول الجديده ارجو منك اخوي سهم عتيج الذهاب لمشاركاتهم وسترى في المواضيع اللي قبل هذا وايضا هذا وسترى مره يقولك شغال ومره يفولك مش شغال انا ما اعرف ليش ما يتصلون بالمجموعه اذا عندهم مشكله من امس وشغالين على هالمنوال بصراحه ما فهمت ابدا عليهم
ونحن لا نجرح ولا نستهزء باي عضو والمنتدى له احترام وجميعنا ملتزمون فيه على الرغم نحن كمستثمرين نتمى لجميع شركات الوساطه التقدم والازدهار وليس المجموعه فقط وفي الاخر هذا يصب في مصلحتنا كمستثمرين

تحياتي لك اخوي سهم عتيج

ديدو
23-04-2007, 02:06 PM
الاخ digger
نرجوا منك احترام الرأي الاخر والانتباه الى مشاركاتك جيدا,, وتأكد بان المنتدى مفتوح للجميع لابداء رأيه ,, ونتمنى الابتعاد قدر الامكان عن التجريح بالآخرين..

وأرجو من الاخوة الكرام ايضا الابتعاد قدر الامكان عن التطبيل ياما للمجموعة او دلالة لان السوق المالي يضم أكثر من شركة وساطة.. وهذا القسم مفتوح للجميع لطرح وجهة نظره عن شركات الوساطة وما تقدمه من خدمات لا لمدح هذه الشركة او تلك بسبب وبدون سبب..

نرجو من الجميع الالتزام..

:app: :app: :app:

ديدو
23-04-2007, 02:10 PM
انا معك اخوي سهم عتيج ولكن اسمحلي اللي يصير انه العضوين ديدو وتايجر داخلين المنتدى لسبب واحد فقط وهو الهجوم والتبلي على شاشه التداول الجديده ارجو منك اخوي سهم عتيج الذهاب لمشاركاتهم وسترى في المواضيع اللي قبل هذا وايضا هذا وسترى مره يقولك شغال ومره يفولك مش شغال انا ما اعرف ليش ما يتصلون بالمجموعه اذا عندهم مشكله من امس وشغالين على هالمنوال بصراحه ما فهمت ابدا عليهم
ونحن لا نجرح ولا نستهزء باي عضو والمنتدى له احترام وجميعنا ملتزمون فيه على الرغم نحن كمستثمرين نتمى لجميع شركات الوساطه التقدم والازدهار وليس المجموعه فقط وفي الاخر هذا يصب في مصلحتنا كمستثمرين

تحياتي لك اخوي سهم عتيج

اخى عزوز للاسف لااجد اى روح لك فى الحوار بل التحيز الكامل لشركة وساطة اخى المنتدى يعبر عن راينا كمستثمريين ولا يعبر عن رايك كشخص ثانيا تسجيلى داخل المنتدى للاستفادة وانا شخصيا اتصلت بالمجموعة امس للسؤال على الخطا وما وجة المشكلة فى الانترنت ولا احد يجيب غير كلمة واحدة المشكلة من السوق ولا ادرى اى مشكلة من السوق وهذا الكلام حدث امس فعلا فالراى داخل المنتدى لا للتحيز لاى من شركات الوساطة ولكن فى نفس الوقت موقع شركة قطر للاوراق المالية يعمل بصورة جيدة جدا ...........
ارجو منك النقاش باسلوب جيد ولا تتهجم على اى عضو من اعضاء المنتدى وشكراcrazy crazy crazy crazy crazy

عزوز المضارب
23-04-2007, 02:13 PM
اخى عزوز للاسف لااجد اى روح لك فى الحوار بل التحيز الكامل لشركة وساطة اخى المنتدى يعبر عن راينا كمستثمريين ولا يعبر عن رايك كشخص ثانيا تسجيلى داخل المنتدى للاستفادة وانا شخصيا اتصلت بالمجموعة امس للسؤال على الخطا وما وجة المشكلة فى الانترنت ولا احد يجيب غير كلمة واحدة المشكلة من السوق ولا ادرى اى مشكلة من السوق وهذا الكلام حدث امس فعلا فالراى داخل المنتدى لا للتحيز لاى من شركات الوساطة ولكن فى نفس الوقت موقع شركة قطر للاوراق المالية يعمل بصورة جيدة جدا ...........
ارجو منك النقاش باسلوب جيد ولا تتهجم على اى عضو من اعضاء المنتدى وشكراcrazy crazy crazy crazy crazy

اخوي كلامك غير صحيح تحياتي لك

ديدو
23-04-2007, 02:14 PM
اخوي كلامك غير صحيح تحياتي لك

اخى لو كلامى غير صحيح ولك وجهة نظر ارغب فى معرفتها

digger
23-04-2007, 11:51 PM
أعتقد أخوي عزوز أن الأمور تبينت للجميع وما هي دوافع الاخوان

كويس انك عارف ان احنا اخوان مع ان ردودكم مش بتدل على كده.. الله يصلح الجميع:con2: