المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ياجماعة

qatar2929
17-05-2007, 06:47 PM
Dearest one,

I am Mohamed Alimin from Ivory Coast. I am an ophan being that I lost my parents.My father was a serving director of the Cocoa exporting board until his death.

He was assassinated by the rebels following the political uprising. Before his death he made a deposit of Ten Million USA Dollars ($10,000,000.00) in a security company .This fund he intended to buy a cocoa processing machine.

I want you to help me for to retrieve this fund and transfer it to your account in your country or any safer place as you will be the beneficiary and recipient of the fund .

I have plans to do investment in your country, like real estate and industrial production. This is my reason for writing to you. Please if you are willing to assist me ,indicate your interest in replying soonest. I am willing to give you 20% of the total money.

Thanks and best regards .
Mohamed

ياجماعه هذا وصل لي على ايميلي حد يفهمني وشو القصد

المخباط
17-05-2007, 07:16 PM
هذا واحد يبغي يستغلك من ساحل العاج يقول عطني رقم حسابك حتى اقدر اودع فية مبلغ عشرة مليون دولار يتعذر انة ما يقدر يحطها في حسابة عشان الوضع السياسي وانة
ياريت تساعدة عشان يسويلة مشروع في بلدك وبيعطيك نسبة 20%من المبلغ:p بعد ما يشفط
الحساب كلة اللي عندك فاذا حد شاف اي مسج اوايميل مشابة طنشوا مهب لازم تردون علية
لا وكاتب اسمة محمد علمين
شغاليين علينا يمال الضعفة محترفين اشكال النصب والاحتيال اللة يكف شرهمomen

دلة الرسلان
17-05-2007, 07:39 PM
جاني من اسبوع مسج بفوزي ب1000000 جنيه بريطاني علشن رقمي فايز في اللوتو :eek2:

اخر الزمان دلة الرسلان عندها تذاكر لوتو المهم طمعت وشكيت , بس تعوذت من الشيطان

وانصحك اخوي تخلي الموضوع على جنب وتناساه :)

alwahesh
18-05-2007, 01:49 AM
فعلا الموظوع خطير وخطير جدا

لانهم عصابه ومب سهله وانا يوميا تجيني رسايل منهم واعترف اني اول مره انجرفت ورا التيار وعطيتهم اسم مستعار وردو وقالو ما نقدر نطرش لك لان اسمك غير معروف
المهم عطيتهم الاسم والعنوان وبعد عدة مراسلات قالو لي خلاص الشيك توقع بس للاسف ما نقدر حول لك والافضل والأمن لك ان احنا نطرش لك حواله على حسابك الخاص بس طرش لنا رقم حسابك او الفيزا وبعد كم يوم قالو لي خلاص احنا على وشك تحويل المبلغ بس قوانين البلد تلزمنا ندفع 1.5 % من تاكس وتامين الخ واول ما ترسله لنا تلقى المبلغ في حسابك

وطبعا عارفين 1.5 % من المليون كم

حذار حذار منهم .........اللهم هل بلغت اللهم فاشهد

بنت الدوحه
18-05-2007, 01:53 AM
لاحول ولا قوة الا بالله

انا اللي سمعته اللي يتصل بالجوال يقول انت مسحور وارسل لي فلوس عشان افك عنك السحر
وكلام فاضي

الله يحمينا ويحمي كل مسلم من النصابين