المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للطلبة او المصريين المغتربين شقة فى الاسكندرية للبيع

00soma00
06-04-2009, 05:29 PM
شقه للبيع في ميامي شارع المدينه المنوره من جمال عبد الناصر تشطيب سوبر لوكس الدور الرابع 139 متر قريبه من البحر شارع هادي المطلوب 330الف جنيه للمراسله علي الايميل nabils@comcast.net او تليفون مصر 0124458866 او امريكا 19084565326 وموجود لها صور

الدم البنفسجي
06-04-2009, 06:12 PM
ممكن الصور

ام محمد 83
06-04-2009, 06:54 PM
بالتوفيق انشاء الله

Qataraholic
06-04-2009, 11:46 PM
الصراحة المبلغ المطلوب مبالغ فيه
منطقة ميامي وشارع المدينة زحمة والعمارات قديمة وازعاج واسعار الشقق الجيدة والكبيرة في هالشارع ماتعدى 175000 جنية مصري
المعمورة, لوران, سموحة أفضل الاماكن والاسعار حاليا معقولة, اما ميامي؟؟؟ الصراحة ماتستاهل

00soma00
07-04-2009, 08:17 PM
الصراحة المبلغ المطلوب مبالغ فيه
منطقة ميامي وشارع المدينة زحمة والعمارات قديمة وازعاج واسعار الشقق الجيدة والكبيرة في هالشارع ماتعدى 175000 جنية مصري
المعمورة, لوران, سموحة أفضل الاماكن والاسعار حاليا معقولة, اما ميامي؟؟؟ الصراحة ماتستاهل

انتا شكلك من العصر الحجري او انك داخل تخرب علي الناس سعر المتر في ميامي وصل 7 الاف جنيه بلاش تفتي بدون علم حاول تقراء كثير وثقف نفسك شويه علشان تعرف اسعار العقارات وشكرا علي مدخلتك

مافيا قطر
07-04-2009, 09:05 PM
الله يوفقك فى البيعه اخت سومه يارب ويبعد عن المطبلين

Qataraholic
07-04-2009, 10:52 PM
انتا شكلك من العصر الحجري او انك داخل تخرب علي الناس سعر المتر في ميامي وصل 7 الاف جنيه بلاش تفتي بدون علم حاول تقراء كثير وثقف نفسك شويه علشان تعرف اسعار العقارات وشكرا علي مدخلتك

وانت شكلك زعلان أوي أوي....معليش الكلام اخذ وعطى ومش عوزين حد يزعل من حد
للأسف حخيب ضنك وتصدق انا في عام 2009...و7 الاف جنية مع احترامي لسعادتك فتوه وكلام بعيد عن الحقيقة حبتين....
اما بالنسبة للثقافة في العقارات, القراية ....مش عارف اذا في تخصصات دراسية في العقارات والسمسرة!! وعلى فكرة هالأيام حتى العيال بتشتغل في الشقق..
على العموم انا عارف انك مش زعلان لكن السعر غالي أوي أوي..

ياجماعة ترى أسعار العقارات في مصر نازل, واسكندرية اسعارها رخيصة وخصوصا منطقة ميامي ..يابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــلاش...
سلام

Qatarii
07-04-2009, 10:55 PM

:eek5::eek5::eek5::eek5:
المتر 7000 جنية؟ وفي مصر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

00soma00
08-04-2009, 12:45 AM
ممكن الصور

ان شاء الله اخوى ببعتلك الصور على الخاص

00soma00
08-04-2009, 12:45 AM
بالتوفيق انشاء الله

تسلمى حبيبتى

00soma00
08-04-2009, 12:46 AM
الله يوفقك فى البيعه اخت سومه يارب ويبعد عن المطبلين

تسلم اخى مافيا قطر ولك بالمثل فى الدعوة ان شاء الله

00soma00
08-04-2009, 12:47 AM
:eek5::eek5::eek5::eek5:
المتر 7000 جنية؟ وفي مصر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نعم اخوى وفى كمان ب 10 الاف

MiSs LaVnDoR
08-04-2009, 12:54 AM
ممكن الصور الشيخه ... وهل هذا السعر النهائي ...

والله يوفقج انشالله

MiSs LaVnDoR
08-04-2009, 01:02 AM
وانت شكلك زعلان أوي أوي....معليش الكلام اخذ وعطى ومش عوزين حد يزعل من حد
للأسف حخيب ضنك وتصدق انا في عام 2009...و7 الاف جنية مع احترامي لسعادتك فتوه وكلام بعيد عن الحقيقة حبتين....
اما بالنسبة للثقافة في العقارات, القراية ....مش عارف اذا في تخصصات دراسية في العقارات والسمسرة!! وعلى فكرة هالأيام حتى العيال بتشتغل في الشقق..
على العموم انا عارف انك مش زعلان لكن السعر غالي أوي أوي..

ياجماعة ترى أسعار العقارات في مصر نازل, واسكندرية اسعارها رخيصة وخصوصا منطقة ميامي ..يابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــلاش...
سلام

اخوي اسمحلي بس مافي داعي حق هالاسلوب وبعدين هي قالت اطل على البحر وتشطيب سوبر ديلوكس .. يعني كل واحد وهو ادرى بنفسة ... وبعدين اخوي ثرى مو الكل يتقبل هالاسلوب وبعدين استفسر وشوف وعقب احكم .. وانا اسفه ...

00soma00
08-04-2009, 01:12 AM
اخوي اسمحلي بس مافي داعي حق هالاسلوب وبعدين هي قالت اطل على البحر وتشطيب سوبر ديلوكس .. يعني كل واحد وهو ادرى بنفسة ... وبعدين اخوي ثرى مو الكل يتقبل هالاسلوب وبعدين استفسر وشوف وعقب احكم .. وانا اسفه ...

هلا والله حبيبتى

والله زعلت منك كثير لانك رديتى المرة الجاية لاتنزلى مستواك لمثل هالناس :ok::ok:

Qataraholic
08-04-2009, 01:14 AM

الصراحة أسلوبي في التعبير كان موفق وافضل من مشاركتها وردها لي....انا كتبت مشاركتي لأني متأكد من أسعار نفس المنطقة وتحديدا نفس الشارع, وعلى فكرة فقط كتبت رأي واعتقد هالمكان مساحة مفتوحه للجميع في كتابة الأراء...
العصر الحجري....أخرب على الناس.....افتي.....اتثقف واقراء, هل هالكلمات والتعابير اكون مجبور على قبولها وانا فقط ردي كان اسلوب غير مقبول؟؟؟
اعتقد فترة دراستي في جمهورية مصر, والأسكندرية, وتحديدا في ميامي وعلى جمال عبدالناصر تشفع لي بأن اكتب ما اراه صحيح واكتب وافند ماهو غير صحيح ومبالغ فيه....

لم ابادل التهجم بمثله ولم اضف عليه السب والشتم والوصف الساذج....كان احترامي للجميع ولها ....والأعتذار منك مقبول
سلام عليكم

Qataraholic
08-04-2009, 01:16 AM
هلا والله حبيبتى

والله زعلت منك كثير لانك رديتى المرة الجاية لاتنزلى مستواك لمثل هالناس :ok::ok:

اسلوبها بالرد كان افضل من ردك.....سكت دهرا ونطق كفرا
انا الذي سوف اترفع عن متابعة مشاركتك المبالغ في سعرها
:nice:

دهــن العود
08-04-2009, 01:46 AM
درست في الاسكندرية 4 سنوات واعرف شوارعها وحاراتها عدل وكنت اسكن في سموحة .. مع احترامي منطقة ميامي تعتبر شعبية .. حتى ارخص شقق الايجار تكون فيها .. ومنطقة كلها ازعاج و تجار ارصفة وخصوصا في الاجازات خذ عاد السندراة ....

Qataraholic
08-04-2009, 02:10 AM
درست في الاسكندرية 4 سنوات واعرف شوارعها وحاراتها عدل وكنت اسكن في سموحة .. مع احترامي منطقة ميامي تعتبر شعبية .. حتى ارخص شقق الايجار تكون فيها .. ومنطقة كلها ازعاج و تجار ارصفة وخصوصا في الاجازات خذ عاد السندراة ....

والديك الجنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

QUALIFIED
08-04-2009, 03:22 AM
مع احترامى للجميع معروف ان ميامى شعبية والاسعار هناك رخيصة بالمقارنة لباقى اسكندرية ويا اخت سومه عندى شقتين فى ميامى تقولين المتر واصل 7 الاف انا ابيعلك ب 6 والله يبارجلك فيها ويايريت نلتزم بادب الحوار من غير تجريح مشكوورين

دهــن العود
08-04-2009, 03:46 AM
والديك الجنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

والدينا والديك . انا بصراحة حبيت اعطي فكرة للأخوان الي مازارو الاسكندرية ..بعدين المتر 7000 ليش هي على النيل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

00soma00
08-04-2009, 05:24 AM
اخوانى ياريت اللى يتكلم يتكلم عن الوقت الحاضر مش من 4 او 7 سنين وانا ماقلت ان الشقة سعر مترها 7000 لا انا قلت ان فى ميامى فى اماكن واصل سعر المتر فيها ل 7000 الاف جنيه

على العموم اللى ليه اصحاب الان موجودبن فى مصر وفى الاسكندرية بالتحديد ياريت يسئله عن سعر المتر فى المنطقة اللى انا محددها وساعتها انا بيكون ليا حق عندكم

وبقول حسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد بتكلم بدون علم........... و لو واحد فقط جابى كلام اكيد ان الشقة اللى انا عارضاها ماتسوى هالسعر ساعتها انا بقدم اعتذار للجميع وبطلع من المنتدى كمان لانى انا مش تاجرة او سمسارة يا اخوان وقبل مااقول السعر اكيد سئلت وعرفت كويس الاسعار

ومعلومة بسيطة للاخوة المحترمين اللى بيخافو ربنا وبيتقوه

قسما بالله العلى العظيم الشقة اندفعلى فيها 300 الف وانا للان متمسكة ب 330 الف

خلص الكلام

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت

srs
08-04-2009, 07:47 AM
اشكر الجميع للذين يردون خدمه المنتدى وخدمه القطرين