المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سؤال : ما عقاب الذي يعشم الناس بشي لاستغلال حاجتهم ؟؟

كازانوفا
01-01-2014, 11:38 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني واخواتي عرضت علي مشكله قبل قليل وهو ان رجل وعد امرأة بوظيفه بمكان مرموق وعشمها وصار له شهر وهو يكلمها على هذا الاساس وسوى مقابله لها بنفس المكان وطلع انه يكذب عليها ومن باب استغلال حاجه الناس
لا بارك الله فيه
فهي تسألني ما هو عقاب اللي يعشم الناس ويستغل حاجتهم في الدنيا وبالاخره
؟؟
ارجو افادتي

ضوى
01-01-2014, 11:40 AM
شنهو يعني يكلمها شهر كازانوفا ؟؟ وهي وين عقلها خلاص قدمت ووعدها خير ليش فتحت باب للاخذ والرد معاه حتى لو كانت محتاجة يا كازا اسمحي لي مش مبرر ،

بشائر
01-01-2014, 11:47 AM
اتفق مع ضوى ...

كازانوفا
01-01-2014, 11:52 AM
انا اللى كتبت شهر بصراحه لانو هي تقولي من فتره
وصعب تتهميها انها فتحت له المجال لا تدخلي للموضوع من باب ثاني يا اخت ضوى
احنا سالنا ايش العقاب مش ايش عقابها هي ؟؟؟
لا تحوري الموضوع لو سمحتى يا تجاوبي على قد السؤال المسدووح يلا بلاش تجريح لاني راح اوصل لها الكلام

ضوى
01-01-2014, 11:55 AM
انا اللى كتبت شهر بصراحه لانو هي تقولي من فتره
وصعب تتهميها انها فتحت له المجال لا تدخلي للموضوع من باب ثاني يا اخت ضوى
احنا سالنا ايش العقاب مش ايش عقابها هي ؟؟؟
لا تحوري الموضوع لو سمحتى يا تجاوبي على قد السؤال المسدووح يلا بلاش تجريح لاني راح اوصل لها الكلام

حبيبتي انا ماتكلمت فيها ولا ممكن اني ازرع الشك صوبها الله يستر علينا يااارب ، لكت انا اقولج هي غلطانة هي المفروض تقدم اوراقها وتنتظر الامر من الله تسعى وتسوي اللي عليها ، لكن ماتسمح له يكلمها ، وانا مافتحت مجال اختي كازانوفا ، بس الموضوع غلط ، عقاب شنهو تنتظرين اختي كازا ؟؟ تروح للشرطة وتقول انه كلمني فترة وعشمني بالشغل ؟ تعتقدي هذي لها عقوبة ؟؟ بالعقل اختي كازا ويشهد الله اني ماشكك فيها ولا في اخلاقها لكن انها تكلمه غلط

كازانوفا
01-01-2014, 12:04 PM
يختى انا اسال سؤال وااضح وياريت اهل الخبره يردون لي خبررر
باختصار الرجل هو اللى عرض عليها لمعرفه سابقه اللى هي زواج وما مشي الموضوع يعني بالعربي ما لهم نصيب
فدخل لها من باب ثاني اللى هو الوظيفه في المكان الفلاني وتم يعشم فيها لانه عارف وضعها المادي في الحضيض
ان شالله وضحت الصوره ؟؟
يعني هي لما كانت اترد عليه او تتصل عليه عشان تتاكد وتعرف ايش الرد بسسسسسسس
بس اتضح بالاخيرر انه كان يعشم فيهااا من باب الكذب
لذلك سؤالي ايش عقاب الناس اللى تستغل حاجه الفقراء او المحتاجين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خـالد
14-01-2014, 07:14 PM
http://im39.gulfup.com/ywmjZ.gif (http://www.gulfup.com/?KYUe9R)