ÇáãÓÇÚÏ ÇáÔÎÕí ÇáÑÞãí

ãÔÇåÏÉ ÇáäÓÎÉ ßÇãáÉ : ÔæíÉ äßÊ ÚÓá

khaldoon
06-09-2006, 10:47 AM
مره واحد صاحبه بيموت وكانوا سكنين فى شقه واحده فدخل عليه وبيقوله أوعى تسبنى مش هقدر أخش الشقه من غيرك أنا مليش غيرك فهوه بيبصلوا وكأنه بيقوله أنا هموت فراح بصله وقله أهم حاجه تعرفها أنى مش معايا مفتاح الشقه فاصحبه بص ليه يبقى جاى عشان المفتاح فقاله طب لو طمعان فى المفتاح طلعلى نسخه نام صاحبه ألى الابد

مرة سبعة راكبين عربية بيجو وفجاة العربية عطلت منهم فنزل الأول ومارجعش والثانى و الثالث والرابع والخامس والسادس ولم يرجعو فقلق السابع ونزل ليرى ما المشكلة فوجدهم تحت العربيه فقال لهم ماذا حدث فقالوا هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس العجلة نايمة

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة.. برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجررررررا .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إللى سايق

جماعة بيحششوا ..... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و قعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج وقعد يأدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

حرامي معه سكينة مسك رجل وامرأة, قال لهم: سوف أقتلكم. لكن قبل ما اقتلكم سأل المرأة عن اسمها فقالت له: منيرة. قال لها خلاص مش ممكن أقتلك اسمك زي اسم امّي. وبعدها سأل الرجل: وانت شو اسمك؟ قال له: سالم بس بدلّعوني منيرة... !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!

سلحفتين اتجوزوا وخلفوا سلحفة اسمه ابو سريع المهم فى مرة كانو عايزين يصيفوا فقالوا نروح البحر الاحمر فلموا حاجتهم وسافروا الرحلة خدت 15 سنة لحد ماوصلوا واول ما اعدوا عشان ياكلوا ام ابوسريع قالت يالهوى الحقنى يا ابو ابوسريع دانا نسيت اهم حاجة انا نسيت الملح فقالها هو انا هاروح للبيت 15سنة رايح و15 سنة راجع عشان اجيب الملح دا يكون الاكل برد قالتله حلاص نبعت الواد ابو سريع فابو سريع راح واعد 40 سنة ولسة ماجاش فقالوا خلاص ناكل احنا عشان الاكل مايبردش ولما هو يجى نعمله اكل جديد راح ابوسريع ناطط من ورا الشجرة وقالهم يعنى لو كنت مشيت كنت هاتكلو

اتنين حشاشين قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعدمعايه امبارح قاله مين ابولهب وابوجهل فقاله ياراجل دول ماتوا زمان قاله طيب اسأل ابنى احمد قاله يا احمد قاله نعم يابابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله ياباب مش فاكر مين بس العربيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش

غبي سافر مع اصحابوا وطول الطريق للمطار وهو يردد ياريتني جبت التلفزيون ياريتني جبت التلفزيون ويوم وصل للمطار قالوا اصحابو : مالك جننتنا انت هتعمل ايه بالتلفزيون قال نسيت االباسبورد فوق التلفزيون

مره فيل ونمله راحو على شط البحر جلس الفيل على الكرسي الا الكرسي بينكسر في الفيل وقالت النمله للفيل بتستاهل مني قلتلك تعال واجلس في حضني

مره اتنين نايمين على ظهورهم و بصين للسماء قال الاول انته شايف ايه قال شايف نجوم قال الاول و هذا يدل على ايه قال يدل على ان فى مجرات و كواكب تانيه قال الاول لا ياغبى ده يدل على ان سقف الخيمه اتسرق

في رجال رجع على البيت كان معصب سألته زوجته شبك يارجال ليش معصب قال لها ضاع لحمار قالت له شو صار فداك انت بتسوا ميت حمار

مرة ثلاثة ماشين فى الصحراء قابلهم اسد اتنين حدفو بالطوب و جريو الثلاث وقف بيقلولو اجرى قلهم انا مالى هو انا الا حدفت

مرة واحد راح يتجوز فقابل ابو العروسة فقاله ابو العروسة انا مهر ابنتى ما يقلش عن عشر تلاف جنيه فرد العريس و قاله : ليه ده انا معروض عليه واحده بالفين و حامل كمان.

بطه دخلت السوبر ماركت سالت البائع :لو سمحت فى عنب قالها:لا مفيش عنب قالتله ماشى شكرا البطه جت تانى يوم وسالت البائع :لو سمحت فى عنب البائع قالها :لا مفيش عنب وانتى جيتى امبارح وقلتلك مفيش عنب فانتى لو جيتى هنا تانى وسالتى على العنب انا هدق رجليكى فى الارض بالمسامير, البطه خافت وقالتله ممممماشى مش هاسال تانى على العنب جت البطه تانى يوم وسالت البائع:لو سمحت فى مسامسير البائع قالها لا مفيش البطه قالتله تمااااااااااام :طب فى عنب!!!؟

اثنين مساطيل راكبين اتوبيس الكمسري بيقول التذاكر الاول راح قايل انا امين شرطة والثاني قال انا اخوة ابراهيم شرطة

مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مرة اتنين شيالين هيوصلوا تلاجة الدور100 ومفيش اسانسير قال الاول عندى لك خبر حلو وخبر وحش اقول اى واحد الاول قال الخبر الحلو قال احنا الان فى الدور 99وفاضل دور ونوصل ال100 والخبر الوحش العمارة غلط

مره مدرس عربى قال للتلميذ ضع كلمة سكر فى جمله فقال التلميذ : إنى أقوم من النوم أشرب الشاى .. قال له الاستاذ وفين السكر قاله مهو فى الشاى

مره واحد نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصالحيه منتهيه ..........زور التاريخ وشرب اللبن

واحد بيقول لمرتو في عنا لبن قالتلو اية قال لها في عنا عسل قالتلو اية قال لها في عنا تمر قالتلو اية .. قالها قومي عمليلنا بيتزا

كان فية اثنين محششين مروا بنقطة تفتيش فطلب منهم العسكرى الرخصة والاستمارة مد السواق يدة على مخباة ليخرج الرخصة والاستمارة فلما رآة زميلة اللي معاه قال " واللة ما تحاسب ... الحساب علي "

مرة واحد يابانى وابو العربي كانوا راكبين طيارة فبص ابو العربي على اليابانى لاقاه بيتصل بالموبايل من غير مايكون معاه موبايل فساله ابو العربى بتعمل اية قالة بتكلم فى الموبايل فابو العربي جاب ورقة وبلعها فسالة اليابانى انت بتعمل اية قالو ببعت فاكس

مره اربعة رايحين فرح الاول نقط 5 جنيه وضرب طلقة والثاني نقط 10 جنيه وضرب طلقتيين والثالث نقط 15جنيه والرابع ابوهم والكبير بتعهم حب يتمنظر نقط ب100جنيه وحدف قنبله

فى مرة واحد مسطول بيوقف سيارة التاكسى وقف سيارة الشرطة سيارة الشرطة بعد ما ركب شاف اليمين شاف اليسار كلهم شرطة فقالهم على المركز طوالى

مره طالب أتأخر عن المدرسة سأله المدير : لماذا تأخرت؟ قال الطالب : أمي وأبي يتضاربون قال المدير : لماذا لم تتركهم وتتأتي؟ قال الطالب : كنت أناولهم الشباشب

عجوز تدرس في محو الامية وكان موضوع الدرس دخل سالم خرج سالم عندما يدخل سالم تغطي وجهها وخرج سالم تفتح عن وجهها ورجعت الى البيت سألها زوجها ويش درستو اليوم قالت سالم ماخلانا ندرس ( داخل خارج علينا ) ؟

ثلاثه صقور تحدو على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل قال شفتو ذيك الشجره قالو ايوه قال صت عندها ارنب راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو ذيك الصخره قالو ايوه قال صت عندها غزال راح الثالث وهو الخبيل فيهم ورجع وجهه كله دم قال شفتو ذاك العمود قالو ايوه قال انا ما شفته

منقوووووووووول

jajassim
06-09-2006, 11:40 AM
:funny: :funny: :funny: :funny:

ÐÈÍÊäí ãä ÇáÖÍß ¡¡ ÈÓ åÐå Ôæíå crazy

khaldoon
06-09-2006, 12:05 PM

ÐÈÍÊäí ãä ÇáÖÍß ¡¡ ÈÓ åÐå Ôæíå crazy

:funny: :funny: :funny: :funny: :funny:
Çááå íÌÒíß ßá ÎíÑ íÇ ÇáÛÇáí ÌÇÓã æÇááå áÇ íÍÑãäÇ ãä ØáÊß ÇáããíÒå ÇÈÏÇ

ÈæÍãÏ1
06-09-2006, 12:45 PM
هههههههههههههههههههههههههههههه

عجيب

khaldoon
06-09-2006, 12:52 PM
åååååååååååååååååååååååååååååå

ÚÌíÈ

Çááå áÇ íÍÑãäÇ ãä ÖÍßÊß ÇÈÏÇ ÇÎæí ÈæÍãÏ æÌÒÇß Çááå ßá ÎíÑ Úáì ãÑæÑß ÇáÑÇÆÚ

íÇÈÚÏåã ßáåã
06-09-2006, 12:57 PM
:funny: :funny: :funny: :funny: åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååå

Çááå íÓÚÏ ÇíÇãß íÇáÛÇáí ÎáÏæä æÇááå ãä ÞáÈ äßÊ ÚÓá æÊãæææÊ ãä ÇáÖÍß

:dance :dance :dance

ÇáãÍÈææææÈ
06-09-2006, 01:25 PM
:funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny:
:funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny:
:funny: :funny: :funny:
:funny: :funny:
:funny:

åååååååååååååååååååååååååååååååå

khaldoon
06-09-2006, 01:58 PM
:funny: :funny: :funny: :funny: åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååå

Çááå íÓÚÏ ÇíÇãß íÇáÛÇáí ÎáÏæä æÇááå ãä ÞáÈ äßÊ ÚÓá æÊãæææÊ ãä ÇáÖÍß

:dance :dance :dance

:dance :dance :dance :dance :dance
Çááå áÇ íÍÑãäÇ ãä ÖÍÊß ÇÈÏÇ íÇ ÇáÛÇáí íÇÈÚÏåã
ÌÒÇß Çááå ßá ÎíÑ ãÇ ÞÕÑÊ æÇä ÔÇÁ Çááå ÇíÇãß Úáì Øæá ÝÑÍ æÓÚÇÏå

khaldoon
06-09-2006, 02:03 PM
:funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny:
:funny: :funny: :funny: :funny: :funny: :funny:
:funny: :funny: :funny: